Zarówno obecność marki milon na polskim rynku usług fitness, jak i sieci klubów butikowych 36minut, daje coraz bardziej o sobie znać. W specjalnym wywiadzie dla branzafitness.com, Krzysztof Kopka, CEO firmy kravter, udzielił wyczerpującej odpowiedzi na wiele pytań związanych głównie z aktualną sytuacją w branży.

Dowiemy się także więcej o zaangażowaniu sieci 36minut, w Europejski Tydzień Sportu – przy współpracy z eFitness, przeczytamy o nadchodzących planach rozwojowych na polskim rynku, zostanie wyjaśnione, w jakiej filozofii tkwi sukces innowacyjnego biznesu w branży fitness, a przede wszystkim dlaczego trening obwodowy ma tak silną przewagę względem tradycyjnego.

Pełna wersja wywiadu:

http://www.branzafitness.com/nasza-misja-jest-zagwarantowanie-klubowiczom-przedluzonej-mlodosci/

Recent Posts
Skontaktuj się z nami

Chcesz wiedzieć więcej? Skontaktuj się z naszym przedstawicielem!

Not readable? Change text. captcha txt